Direktlänk till inlägg 8 oktober 2015

Maplestory

Av kiroshi-fangirls - 8 oktober 2015 13:41

UGHHH! Jag blir så otroligt irriterad på att mitt maplestory vägrar att fungera! För er som inte vet vad maplestory är så är det ett gratis mmorpg som jag har spelat enda sedan jag var typ 7 eller 8. Men jag tog en paus i typ ett år och nu så ville jag spela igen, men när jag vill starta upp det igen så vägrar det att funka, wtf!? Vet någon vad det är som kan ha orsakat det här? Har ingen aning ALLS! Det är så otroligt irriterande att det är sjukt, kan inte ens dränka mina sorger i AC brotherhood för det har jag spelat ut... Nu har jag typ bara watch_dogs kvar och det har jag också snart spelat ut!

Önskar att jag kunde köpa revelations men måste spara alla mina pengar till comic-con, planerar att köpa sjukt mycket saker där!


//Kiroshi




#maplestory #comiccon2015 #acbrotherhood #watchdogs "acrevelations

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kiroshi-fangirls - 8 oktober 2015 13:32

Så jag har kollat runt lite på bloggar och kommit fram till att jag ska starta den här. Mina inlägg kommer mestadels handla om fangirl saker, möjligtvis även lite cosplay. Till en början så tänker jag vara anonym och inte lägga upp några bilder på mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards